måndag 13 december 2010

Förresten...Jay Smith...

Grattis!!!

Jag hade rätt när jag gissade på att Jay Smith skulle vinna Idol. Han gick ju och gjorde det i fredags :) och helt rätt enligt mig. Visst gillade/gillar jag Minnah också och lyssnar gärna på henne också men hon var inte lika självklar som Jay var för mig. När han kom in första gången och körde Black Jesus på audition så förstod man att han skulle gå riktigt långt, ja till och med vinna.
Först så gillade jag inte vinnarlåten måste jag säga men den växer för varje gång jag hör den. Jag kan i alla fall konstatera att rätt person vann Idol i år och jag ser fram emot hans album och hoppas på en turné snart :) Jag vill höra Like A Prayer live, han gör den underbart bra(trodde mitt hjärta skulle explodera när han tog den långa tonen på slutet av låten). Det gör ont i själen när han gör den, men på ett bra sätt. Madonna har aldrig gett mig gåshud direkt ha ha :)

Visst är det bra? ♥

Vad säger du A-M, du och jag till Gävle den 22:a januari? :D Då kommer hela Idolturnén till Läkerol Arena he he.

Kram

- Emma

3 kommentarer:

  1. Du & jag i Läkerol arena den 22:a januari! Det kan du ge dig tusan på! <3

    SvaraRadera
  2. Ja vi ska stå där längst fram och dregla över Jay ha ha ha :D <3

    SvaraRadera
  3. Your article is incredibly useful.Everyday your diary inspire Pine Tree State heaps deal and helped to develop one thing new like I actually have developed a brand new app spotify premium hacked apk this is often great and pleasant.Thanks for the awe-inspiring posts , please keep updated frequently.

    SvaraRadera