måndag 13 december 2010

Länge sen nu...


Ja det var verkligen länge sen jag bloggade nu. Jag ber om ursäkt för det och lovar att skärpa mig. Det har varit mycket de senaste 4 veckorna kan man säga. Jag har börjat jobba, jag har börjat umgås mer med folk istället för att hänga vid datorn, tack och lov! Vad jag har saknat det sociala. Men jag har varit mycket med Maria och Micke och har genom dom funnit nya vänner så det känns jättebra.
En kompis som jag dock känner att jag har försakat och tappat kontakten med är Anna-Maria och jag saknar henne jättemycket känner jag. Jag lovar att jag ska bli bättre på att hålla kontakten och att vi ska hitta på saker oftare :) Förlåt A-M! Vi har mycket att catcha upp och berätta :)

Hoppas alla har en bra Lucia idag i alla fall! :)

Kram


- Emma

1 kommentar:

  1. Vad glad jag blir att du skriver så! :')
    Jag har trott att du varit sur på mig eller något. Jag saknar dig enormt mycket också Emma, du är ju en av mina bästa vänner och jag vill absolut inte förlora kontakten med dig. Känns jättekonstigt att vi inte umgåtts på vääldigt länge.

    SvaraRadera