tisdag 28 december 2010

Min Jul












Hej allihopa!

Hoppas att ni har haft en bra jul och hoppas att ni har en god fortsättning :) Min julafton var riktigt mysig. Den började med grötlunch hos storebror Lillis tillsammans med mamma,pappa,Lillis,Nathalie,Matilda,Magnus och Henrik. Jeanette jobbade tyvärr. Efter grötlunchen så tog vi och spelade lite Kinect på Xbox. Skitskoj! Och jobbigt ha ha. Speciellt efter att man hade ätit och var mätt som en liten gris ha ha. Sen öppnade vi julklappar också såklart :)

Efter grötlunchen så åkte vi hem en sväng och var ut med hundarna innan vi åkte vidare mot Rengsjö och syrran. Där kollade vi på Kalle Anka,åt himla god julmat och delade ut julklappar till varandra :) Det var en riktig mysig julafton och vi kom inte hem förrän kring 9-tiden på kvällen.

Min kväll tog inte slut där dock utan jag åkte in till min kompis Micke och vi kollade på lite film och pratade om allt möjligt :) Kom hem vid 2-3 tiden på natten och då stöp jag i säng på en gång kan jag säga. Sjukt trött! Men en riktigt trevlig dag var det :)

Kram

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar