onsdag 29 september 2010

Dagen som varit :)

Hej!
Nu blev det lite sent med bloggandet här. Till och med en ny dag, men vad gör det. Här är jag ju nu :) Idag så vakande jag vid halv nio, käkade lite frukost och så kom Jonas (brorson) ,vid halv elva ungefär och hälsade på. Jag hjälpte honom med CV och personligt brev. Han är som jag, jobbsökande. Sedan så begav sig jag, mamma och Jonas till Dollar Store och kollade runt lite. Väl där när jag kommer in så kommer min kompis/ex (inte mitt senaste ex) in på affären också så vi började prata lite med varandra där om lite allt möjligt. Det blev en trevlig pratstund. Han är snäll :)

När vi kom hem igen så åkte Jonas iväg för att plocka upp sin flickvän och jag åkte in till stan för att fika med bästaste Anna-Maria(eller A-M som jag har börjat kalla henne ;) ) Love you hooney! ♥ Vi satt i 2 timmar på Wayne's och babblade om allt möjligt, från dagen som varit till kommande roadtrip :D Det ska bli jäkligt spännande och kul! I alla fall så satt vi där och så märkte vi helt plötsligt hur alla var försvunnen. Då visade det sig att de skulle stänga. Så typiskt oss att inte märka det utan bara babbla på. Så vi fick dra vidare och eftersom det var lite för kallt ute så drog vi till Donken en sväng och köpte en varsin cheeseburgare(bara för att vi skulle få sitta där och prata haha). Sedan kom vi på att det var ju Idol ikväll så vid kvart i åtta ungefär så drog vi båda hemmåt.

Väl hemma så har vi suttit och messat varandra om vilka som är bäst i Idol. Vilka tycker ni föresten? Jag vill ha vidare alla ikväll typ. Jag gillade nästan ingen igårkväll men ikväll var de riktigt bra :)

Just nu sitter jag och kollar på de sista två avsnitten av säsong ett av True Blood. Älska den serien ♥ Är Skargård het eller? Så jäkla coolt att han är med egentligen.

Här ned följer lite roliga bilder från dagen:







Lite bilder från Wayne's och från Donken :) och en blek sista bild på mig haha. Den där jäkla blixten ;)


Kram

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar