onsdag 29 september 2010

God morgon

God morgon på er!
Idag är jag uppe med tuppen. Har nyss käkat frukost och ska strax gå och duscha. Så jäkla kallt idag tycker jag, tur att man fått i sig kaffe :) Hoppas att ni alla där ute får en fin dag! Det ser positivt ut i alla fall, solen skiner.
Jag ska iväg till Bollnäs ett tag tillsammans med mamma och syrran. Vi ska iväg och kolla på min systerdotter Klara som har friidrottsdag idag och hon ville så gärna att jag skulle komma och kolla. Så självklart ska jag åka. Hon är för go hon ♥ Jag tror jag är lite som en idol för henne just nu. Vi hade så skoj i sommar också när jag var barnvakt. Vi åkte och fikade och badade tillsammans och hittade på en massa bus :)

Nej nu måste jag dra vidare men ni ska få lite morgonmusik så att ni blir pigga ni också ;) Om inte Johnossi hjälper, ja då vet jag inte vad! Enjoy!




Ha en bra dag!

Kram

- Emma

1 kommentar:

  1. Tack Emsi! :) Ja, det är verkligen underbart väder idag! I solen är det riktigt varmt faktiskt! Hittar du på idag då? Puss!

    SvaraRadera