måndag 27 september 2010

Tillbaka i bloggvärlden

Hej alla därute! :)
Det är verkligen länge sedan jag bloggade nu. Ända sedan maj till och med. Jag vet inte riktigt vad som hände men det blev ju sommar så det förklarar väl en hel del. Man vill helst inte sitta vid datorn när det är sommar. Jag hoppas förövrigt att alla har haft en trevlig sommar! :) För det har jag haft. Jag kommer att lägga upp lite bilder senare från min sommar.
I och med att jag är tillbaka på bloggen så kände jag för att fräscha upp den lite så nu har den en helt ny design. Gillar ni den? Lämna gärna en kommentar :) Det bör fungera att kommentera nu efter allt krångel som varit.

Nu ska jag ut i höstsolen. Vi hörs senare! :)

Kram

- Emma

2 kommentarer:

  1. YEY! you're finally back! :D

    SvaraRadera
  2. Ja äntligen! :D och det går att kommentera!!! Weo! Weo! Hahahaha.

    SvaraRadera