fredag 28 maj 2010

Måndag till Fredag..

Tänkte berätta lite om vad som har hänt under min vecka här :)

Måndag
Måndag gjorde jag inte så mycket. Städade ur uthuset hemma tillsammans med Jonas. Han är alltid så snäll och hjälper till. Det är bra att ha någon stark med sig när man ska lyfta tunga grejor. Vi kastade en hel del skräp och rensade ur.
Mamma,jag, Lena och Sara hade tänkt att åka på bilbingo på Hällåsen men de hade tydligen inte börjat med bilbingo där än.

Tisdag
Var till syrran i Rengsjö och hon färgade håret på mig. Blev först jäkligt missnöjd med håret måste jag helt ärligt säga och jag ville bara trä en hatt eller nåt över huvudet och aldrig mer gå ut men nu har jag vant mig vid färgen och måste faktiskt säga att jag börjar gilla den mer och mer :) Jag ville ju ha något annorlunda och det blev det.

Onsdag
Var och hälsade på syrran igen och försäkrade henne om att jag inte var besviken på henne, var ju inte hennes fel bara för att hon färgade håret på mig, det var ju jag som hade valt färgen. I alla fall så var jag inte alls så besviken dagen efter. Gosade även med småbebisarna, gud vad de växer! Så himla söta ♥ Mitt hjärta kommer att krossas när de ska lämnas bort.

Torsdag
Var och handlade, lagade mat,diskade,hängde tvätt och allt annat vardagligt. På kvällen så var jag och min brorsdotter Matilda på premiären av Sex and the City 2. Den är ännu bättre än 1:an och är verkligen en "must see" film, i alla fall för oss tjejer/kvinnor ;) Visst fanns det killar på bion men jag kunde helt ärligt räkna dem på en handen.

Fredag
Har inte gjort så mycket idag heller men åkte på trav till Hudiksvall ikväll och nu sitter jag här och lyssnar på gamla 80-tals hits :) Just nu är det Bananarama med Cruel Summer. Härligt med gammalt klassiskt! Taggar inför party imorgon :)

Det var min vecka i korthet, so far :) Det har säkert hänt mer grejer men jag har världen sämsta minne. Kort från veckan kommer imorgon eller på söndag. Få se hur jag hinner. Har en hel del att göra imorgon.

Kram

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar