onsdag 5 maj 2010

Dagen...


Hej!
Hoppas att allt är bra med er och att er dag har varit bra. Idag har jag flyttat ur allt ur min lägenhet och börjat så smått att städa. Med allt så menar jag verkligen allt, mammas och pappas hall + vardagsrum är fyllt med mina grejor och min lägenhet står och gapar tom, det ekar när man pratar där. Det känns skönt att allt är ute ur lägenheten nu sså att man slipper hålla på och bära och åka fram och tillbaka, nu ska det bara rensas ur saker som jag inte vill ha kvar och plocka undan i kartonger det som jag faktiskt vill ha kvar. Sedan städa klart i lägenheten då såklart.
Just nu så sitter jag i soffan och tar det lugnt. Ska ta och sova eftersom jag måste kliva upp tidigt imorgon och packa för jag åker till Sunne,Värmland,vid halv tio och blir borta tills på söndag. Ska bli skönt att komma bort och tänka på annat ett tag. Jag ska iväg på något som heter Landsbygdsriksdagen, något som jag aldrig har varit på tidigare men det låter spännande och så får jag Pontus med mig som jag känner i alla fall så jag blir inte helt ensam med en massa främlingar, men det är roligt att lära känna nytt folk också. Dessutom så har jag ingen aning om hur det ser ut där(hmmm googlar snabbt) men pappa har sagt något om att Selma Lagerlöfs Mårbacka ska ligga där och något spa. Jag får se helt enkelt men batteriet till kameran är laddat och jag kommer att ha datorn med mig så jag kommer att uppdatera er på vad som händer.

Nu är det dags att sova! Sov gott! God natt!

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar