söndag 16 maj 2010

Tindras små bebisar ♥



Var och hälsade på syster med familj idag och för någon dag sedan så utökades familjen lite grann, nämligen med 3 stycken underbart söta små drevervalpar. De ska tyvärr inte vara kvar i familjen så länge för att de kommer att säljas bort men under 2,5-3 månader så får man se dessa små parvlar växa. De är så underbart söta ♥ och jag fick värsta mammakänslorna idag. Jag satt och kollade på dem när de rullade runt i sömnen och jag fick en längtan efter en liten bebis. Kändes jättekonstigt med tanke på att jag aldrig kan föreställa mig som mamma men jag längtar faktiskt efter att få hålla en bebis i mina armar. Men det får bli när jag har upptäckt världen lite mer, skaffat mig mer erfarenthet,har en stabil ekonomi och en andra hälft som är närvarande. Tills dess så nöjer jag mig med att kolla på dessa små älsklingar växa ♥

Kram

-Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar