torsdag 6 maj 2010

Första dagen i Sunne

Hej!
Just nu så befinner jag mig på Quality Hotel Selma Lagerlöf i Sunne och det är väldig mysigt här. Jag åkte från Resecentrum i Söderhamn vid halv tio idag, vi kom fram vid kvart över tolv till Falun och Scandic Hotel där vi åt lunch och sedan fortsatte vi vidare mot Sunne. Äntligen vid klockan fem på eftermiddagen så var vi framme. Vi fick vänta ungefär 40 minuter innan bussen åkte från mässan till hotellet och det blev lite drygt att vänta och när vi väl kom fram till hotellet så hade vi bara tid att checka in och sedan åka vidare tillbaka till mässan och invigningen av Landsbygdsriksdagen. På invigningen så pratade arrangörerna,kommunalråd,landshövding och vice statsminister Maud Olofsson.
Efter invigningen som höll på mellan sju och nio så var det dags för middag med underhållning. Middagen var god men jag och Pontus bestämde oss för att åka tillbaka till hotellet vid tio för att vi var trötta,så vi lyssnade inte på bland annat Lars Åke Lagrell som skulle tala.
Som sagt, är nu på hotellet och ska sova för att vi ska upp tidigt imorgon då det är workshops och annat skoj på agendan. Så god natt och vi hörs imorgon säger jag :)






Kram

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar