lördag 15 maj 2010

Återvändardagen + Cruising i Hudiksvall

Hej!
Hoppas att ni alla har haft en trevlig dag för det har jag. Under dagen så har jag varit in på Återvändardagen som kommunen arrangerade idag. Det var otroligt mycket folk på stan och det fanns nästan inte en enda parkering. Jag och mamma var och kollade på när Anders Södergren hyllades och när en hel karavan av hästar och musiker travade fram genom staden. Förutom det så var det en massa föreningar som hade stånd där de visade upp vad just deras förening var engagerad i. Plus loppmarknad och en massa annat. Full rulle helt enkelt.
Efter ett tag på stan så åkt vi hem och åt och sedan drog vi vidare mot Hudiksvall där det var cruising på gång. Vi käkade mjukglass där och satt och kollade på bilarna som åkte omkring. Många fina bilar där faktiskt, speciellt en Dodge Viper som jag blev förälskad i. Jag vet, det är en väldigt ny bil men den var jäkligt snygg! :)









- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar