lördag 1 maj 2010

Team Moraeus & SUIF

Hej!
Hoppas att alla har haft en trevlig dag och en trevlig kväll. Jag har haft en helt ok dag måste jag säga. Den började med att mamma och jag åkte hem till mig och rensade bland mina kläder och skor och så hämtade vi upp Ronja(min brorson Jonas flickvän) och hon fick komma med hem till mig och kolla på lite kläder som jag inte ville ha kvar. Hon tog emot det mesta och blev jätteglad :D Roligt när man kan ge bort istället för att behöva kasta kläderna. Eller jag hade nog gett dem till Erikshjälpen annars.
Nu ikväll så har jag kollat på Körslaget tillsammans med mamma och pappa och mitt favorit-team vann, Team Moraeus från Orsa. Jag tycker det är så himla kul eftersom min släkt bor i Orsa och min mammas kompis dotter fick chansen att sjunga ikväll (Du Måste Finnas av Benny Andersson & Björn Ulveus,ur Kristina från Dufvemåla) och som hon gjorde det. Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna. Ni är värdiga vinnare!! Grattis!!


Sedan vill jag passa på att säga grattis till SUIF (Söderhamns bordtennislag) som vann SM-guld nere i Eslöv idag. Så idag är man en stolt söderhamnare. Det gjorde ni bra killar!!!

Kram till er alla! :)

-Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar