måndag 10 maj 2010


"Some women follow their men - I follow my dreams..." - Lady Gaga

Japp hon myntade ett uttryck som jag följer benhårt idag. Jag vet hur det känns att bli riktigt riktigt sårad och besviken på den person som man älskar så därför har jag bestämt mig att sätta mig själv först och ingen man i världen kommer att kunna ändra på detta i dagsläget. För om man inte älskar sig själv och är nöjd med sig själv, hur ska man då kunna lära sig att älska någon annan? Därför ska jag leva ut mina drömmar först, för att jag vill inte ångra det jag gjorde utan istället det jag inte gjorde. Jag vill,tro det eller ej, någongång hitta kärleken där ute men då vill jag känna mig så där passionerad,trygg och ständigt leende i denne personens sällskap. För det ska vara Forever and always... ♥
-Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar