onsdag 29 september 2010

På promenad...

Nu på kvällen så var jag och min brorsdotter Matilda ut på en liten promenad. Jag satt vid datorn och såg hennes meddelande om att hon var trött och tänkte gå och lägga sig så jag sa åt henne att springa bort till mig ( vi bor kanske 200 m från varandra) så kunde vi ta en promenad istället och så blev fallet. Vi tog oss en sväng till Vågbro och tillbaka för att de har ju stängt av bron för att de håller på och ska fixa en ny. Det var en lagom lång och trevlig promenad. Jag har inte de bästa skorna att gå i precis så det var skönt att inte gå jättelångt. Måste skaffa ett par nya skor för jag vill såklart kunna gå längre utan att få ont i fötterna. I alla fall så var det soligt och fint och jag tog lite bilder efter vägen men jag tror att jag får visa upp dem senare för att min telefon krånglar när jag ska skicka över bilderna.

Senare här ikväll så har jag kollat på Idol och de två jag gillade gick vidare. Jay som är en av dem ska absolut vinna hela skiten! :D Det är jag ta mig tusan villig att satsa pengar på haha. Efter Idol i alla fall så kollade jag lite på Berg flyttar in och sedan CL såklart! Valencia mot United och min små älsklingar vann ♥ Glory Glory Man United!!

Och med det så säger jag god natt!! :)

Kram

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar