onsdag 28 april 2010

Flyttstädning + Champions League


Min lägenhet, lite rörigt just nu. (Taget med mobilkamera,inte så bra kvalité)
Hej!
Idag så har jag tillsammans med mamma,Micke,Johan och Viktor påbörjat min flyttstädning. Mamma och jag har börjat packa saker i kartonger och killarna har hjälpt mig att flytta möbler. Det har gått riktigt bra tycker jag, även fast man har mer saker än man någonsin kunnat föreställa sig. Vissa saker har mamma fått,andra saker har jag gett till mina syskonbarn och mycket har jag packat ned i kartonger som mamma och pappa har lovat att förvara åt mig tills jag bestämmer mig för att komma hem till Sverige igen.

Föresten, var det någon av er som kollade på Champions League-semifinalen mellan Barcelona och Inter ikväll då? Riktigt spännande! :) Men oj så besviken jag blev då Inter gick vidare till final. Jag hade hoppats på Barcelona, även fast jag inte gillar Zlatan men jag älskar Messi. Förövrigt så vill jag att Bayern München vinner finalen, även fast de slog ut mitt hjärtelag Manchester United.

Lionel Messi

Hoppas att ni alla har haft en bra kväll!

Kram

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar