onsdag 14 april 2010

Oj!


Jag har inte bloggat sedan den 25:e mars ser jag. Det är så mycket i mitt liv just nu. Ett enda stort kaos. Jag kanske ska flytta till Belfast, Nordirland och jag har så mycket jag måste fixa innan. Idag har jag till exempel gått igenom 2 stycken intervjuer för företaget som heter GEM och nu ikväll ska jag göra ett test på engelska för att se om jag skulle klara av jobbet därborta. Sedan på fredag får jag reda på om jag fått jobbet och har jag det så blir det nog flytt i början/mitten på juni.

Jag måste säga upp min lägenhet här hemma,flytta alla grejor och kanske att jag säljer bilen. Vi får se hur det blir med det. Annars får den stå hos mamma och pappa, man vet ju aldrig, jag kanske kommer tillbaka om jag inte trivs eller så gör jag det och då kanske jag kan sälja bilen senare. Som sagt, vi får se.

Vad har hänt i er värld de senaste 2 veckorna då?

För mig har det varit att min mamma har fyllt år,jag har hälsat på min släkt i Dalarna, jag har varit på stämma med partiet i Bollnäs,jag har sökt jobb och umgåtts med familj och vänner helt enkelt. Något som kommer att vara extra mycket viktigt nu här i april-maj om jag flyttar. Jag vill spendera så mycket tid som möjligt med mina vänner och min familj. Om det blir så att jag flyttar så kan jag tänka mig att ha ett litet party för alla som står mig nära ♥ och självklart är de alla välkomna att hälsa på mig därborta :)

Jag berättar mer på fredag när jag vet hur det gått :)

Kram

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar