onsdag 13 oktober 2010

10 saker jag vill göra inom en snar framtid

När jag ändå är på gång med listor så tänkte jag göra en lista på 10 saker som jag vill göra inom en snar framtid :) De är nödvändigtvis inte i ordning dock.

1. Jag vill få ett JOBB!!!!

2. Det är Halloween snart så jag vill ha en jäkla dunderfest eller gå på en åtminstone.

3. Jag vill ta en shoppinhtur till Stockholm och samtidigt gå på musikalen We Will Rock You.

4. Jag vill på Lady Gaga som kommer till Malmö nu i slutet på året.

5. Jag skulle vilja börja med nån sport igen, som badminton eller innebandy kanske.

6. Jag vill ta upp mitt gitarrspelande igen.

7. Jag vill åka nånstans där det är varmt nu i vinter, i 1-2 veckor. Egypten,Azorerna eller Dubai lockar.

8. Jag vill fira nyår utomlands. Det behöver bara vara en weekend i London eller Dublin eller nåt men inte hemma.

9. Jag vill åka och hälsa på min kompis Lorna i Skottland och hennes lilla dotter Dani som jag är gudmor åt ♥ Saknar Lorna så mycket och Dani har jag inte ens tagit mig tid och träffat än. Det är verkligen på tiden!

10. Jag vill träffa en trevlig kille som får mig att sväva på moln igen haha :D



Jag utmanar alla som läser detta att göra en liknande lista :) Kommentera gärna här sedan med en länk till er blogg så kollar jag in er lista :)

Ha det gott!

Kram

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar