måndag 11 oktober 2010

Hellu! :)

Det var någon dag sedan jag bloggade nu. Hoppas att alla har haft en trevlig helg. Det har ju hänt en hel del under helgen som jag inte tänker dra här utan de får stanna vid att det har hänt en hel del helt enkelt.

Idag så har jag och min brorson Jonas åkt runt och hört på lite jobb här i stan. Alla var supertrevliga som jag träffade och jag fick alla mina CV:n utdelade. Nu får vi se hur det blir om de är intresserad av att anställa mig eller inte. Spännande som vanligt :)

Jag hade tänkt att bjuda på lite fina höstbilder som jag har tagit men jag har inte lagt över dem på datorn än märker jag så ni får se dem imorgon istället. Be patient! Hehe.

Jag bjuder på en badbild från i somras istället :) Jag och min systerdotter Klara :)

Kram

-Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar