lördag 16 oktober 2010

Geir Rönning is the KING!

Spelar ingen roll vad andra säger, för mig var Geir absolut bäst igår och han har en stor chans att plocka hem hela skiten. Vilket är lite synd tycker jag för att oftast så försvinner vinnaren av Idol efter ett tag och de som fortfarande syns nu för tiden är ju de som åkte ur tidigare i tävlingen. Som Ola eller alla killarna i EMD till exempel eller varför inte kolla på Darin liksom. Eller Idol 2009 då Erik vann men jag vette tusan om inte Calle är populärare. Jag vet inte varför det blir så men det verkar ligga en förbannelse över att komma etta i Idol haha. Visst jag gillade Erik och röstade på han förra året men jag såg både Erik och Calle live i somras och det är svårt alltså, dom är bra båda de där killarna.
I alla fall, det jag skulle komma fram till egentligen var att det spelar ingen roll om Geir vinner eller inte för jag skulle lyssna på hans musik i alla fall :)

Här har ni Geirs framträdande från igårkväll:


Vem gillar ni Idol 2010? :)

Kram

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar