onsdag 13 oktober 2010

En Jag-kan-inte-sova-fast-jag-borde-lista

Är du en bra flickvän? Jag vill verkligen tro att jag är i alla fall hehe
Hur raggar du? Now that's a secret! ;)
Vad heter du? Emma
Vad kallas du? Emsi,Smulan,princess(av en gammal god vän i staterna :),
Varför? Emsi kallar A-M mig,Smulan har mamma alltid kallat mig men jag vet dock inte varför haha
Vad har du gjort idag? Handlat,ätit,umgåtts med mamma,fixat en arbetsintervju till imorgon(eller ja idag blir det väl),kollat på Vem vet mest,lite fotboll,inför DBK och Glada Hudik Teatern.
Vad ska du göra idag? Eftersom det är en ny dag så ska jag på intervju senare och på banken en sväng. Jag hoppas det blir fint väder så man kan hitta på nåt ute efter det.
Vad vill du helst ha nu? Ett jobb tack!
Var är du nu? I vardagsrummet
Saknar du någon just nu? Ja jag har några stycken som ligger mig varmt om hjärtat som jag saknar

Röker du? Feströker har väl hänt, men annars nej. Det är en dålig vana!
När fick du senast en present? Jag fyllde år för inte så länge sedan och då fick jag en massa fina presenter av fina människor
Vad har du för planer till helgen? Jag har lovat mig själv en lugn helg efter helg som var haha. Inga alkoholhaltiga drycker i alla fall.
Vilken färg har du på dina underkläder just nu? Omatchade, Svarta trosor, lila bh.
Längtar du till nästa födelsedag? Det kan jag inte påstå faktiskt. Det är inte roligt att bli äldre.
Vem pratade du med senast? Micke.
Vad pratade ni om? Det är inget jag tänker ta upp här :)
Vad gör du just nu? Fyller i den här listan,slötittar på Seinfeld, prata med Micke och funderar starkt på att sova.
Är du pinsam på fyllan? Jag hoppas starkt att jag inte är det men jag har mina aningar att mina förhoppningar och verklighetsbilden ser lite annorlunda ut haha.
Är du blyg? Det beror helt på faktiskt. Är jag med människor som själva är blyga och som inte vill säga så mycket så blir jag lite blyg om jag babblar på för mycket och inser själv att jag gör det haha.
Vilken tid gick du upp idag? Jag klev upp vid 08.30 ungefär
När kräktes du senast? Det var länge sen tack och lov! Peppar peppar!

Vilken låt lyssnade du på senast? Hearts Burst Into Fire - BFMV
Har du sovit i din egen säng i natt? Ja det har jag :)
Har någon annan sovit i din säng i natt? Min hund Eyla haha. Jag skämmer bort henne, jag vet.
Har du glasögon? Ja annars så blir världen en stor kludd. Inte på nära håll men annars.
Stockholm, Göteborg eller Malmö? Stockholm, men Göteborg växer mer och mer för mig varje gång jag är där.
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Ja till min älskling (hund) Eyla

Är du homosexuell? Nej jag har enbart gillat killar på det sättet, än så länge i alla fall :)
Vad tycker du är äckligt? Fötter,disktrasor,folk som petar i näsan och sedan käkar snorkråkorna(fy fan!),
Vad såg du senast på tv? Skål
Vem fick du SMS ifrån senast? Micke
Vad har du för intressen? Fota,musik,böcker,film,resa,djur och min familj och mina vänner :)
Har du en DVD-spelare? Jaa jag har en som är kombinerad dvd och vhs haha :)
Stora hundar eller chiahuahuaor? Stora och mellan för jag älskar min tax ♥ men jag är jäkligt förtjust i min systersons amstaff Dixi

Har du ett gott bordskick? Ja jag är väldigt noga med det faktiskt.
Var gör det ondast just nu? Har turen att inte ha ont någonstans just nu :)
Vilka färger på kläder undviker du? Jag försöker att inte kombinera skrikiga färger med varandra. Jag gillar helst svart,grått,brunt,grönt och lila. Lite naturnära färger kanske man kan kalla det.
Vem är den snyggaste du sett idag? Måste vara den där programledaren för En plats på landet haha. Han var skitsnygg!
Vad spanar du in först på en kille/tjej? Ögonen och leendet är det första. Kan jag inte se något varmt i ögonen eller har personen svårt att le då är det ingen idé.
Använder du tandtråd? Ibland.
Hur många har du varit olyckligt kär i? Wow! Hur mycket tid har ni? Ska nog inte dra den listan här haha.
Vilket år i ditt liv har varit bäst? 2007 var ett bra år tycker jag. Mycket hände då :)
Vad köpte du senast? Två Loka på Statoil tidigare ikväll.
Brukar du komma i tid? Ja tider är jag noga med.
Hur känner du dig nu? Trött men ganska glad i alla fall :)

Vanligaste färgen på dina kläder? Svart tror jag.

Kan du laga mat? Ingen Tore Vretman direkt men jag tycker jag är ganska ok ändå :)
Vad pluggar du? Nej det var 3 år sedan sist.
Är du aktiv i skolan? Jag var aktiv då jag gick i skolan. Var med i elevrådet och sådär.
Hade du en bra kväll igår? Den var ok.
Har du någonsin haft ett jobb? Japp :) Två olika till och med.
Hur mycket krävs det för att du ska bli full? Lite för mycket vodka och Pang! Haha ;)




Skål,kram och god natt! :)

-Emma

1 kommentar:

  1. Brukar du komma i tid? Ja tider är jag noga med.

    Haha, sen när då lilla gumman? ;)<3

    SvaraRadera