onsdag 3 mars 2010

Duktiga filmskapare och skådespelare

Igår var jag på ett informationsmöte inne på gamla brandstationen i stan. Då träffade jag på en trevlig kille som heter Mattias. Vi började prata om varandras intressen och framtidsdrömmar och han hade en dröm om att en dag kunna försörja sig på röstskådespeleri i tecknade filmer. Han visade även klipp på youtube för mig där han hade spelat in sin röst till en tecknad serie. Jag tyckte det var riktigt bra och jag hoppas att det kommer att gå bra för honom :) Swedish Kuriboh kallar han sig på youtube, här är ett smakprov:



Sedan så har jag en kompis från USA som delar min passion för foto och film. Han håller på med ett manus till en film nu och har även gjort en liten trailer på filmen , som kommer att heta The Frame. Jag tror det kommer bli jättebra :) Spännande trailer!



Visst är dom duktiga? :)

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar