torsdag 4 mars 2010

Klippning + Bollnäs

Hej!
Idag så var jag och mamma och klippte oss hos Ullis på salong La Rose inne i stan. Vi går till henne för att hon är en duktig frisörska och väldigt väldigt trevlig. Dessutom så är Ullis och jag lika gamla så vi brukar prata om tiden vi gick på Vågbroskolan.
Igårkväll så var jag verkligen i valet och kvalet om jag skulle klippa det kort igen eller om jag skulle toppa håret och klippa luggen men det blev kort igen. Riktigt skönt och snyggt blev det också :)

Mamma och jag nyklippta idag :)

Efter att vi hade klippt oss så tog mamma och jag oss en sväng till Bollnäs. Vi käkade lite och så åkte vi och satte oss och kollade på alla som åkte utför i skidbacken (Bollebacken). Det var riktigt skoj att kolla på och så var det så himla soligt,varmt och fint idag :) Perfekt dag!



Den här lilla knatten knatade på :) Så himla söt! och modig! Han åkte utför med sin pappa.

Hoppas att ni alla har haft en bra dag! :)

Kram

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar