fredag 5 mars 2010

Grattis!!!

Idag fyller min äldste storebror 44 år och min brorsdotter Sara 16 år :) Jag skulle skicka ett grattis-sms till brorsan imorse och då slog jag in hela numret innan jag skickade men det kom till fel person. Han har siffrorna 73 på slutet i sitt telefonnummer och jag skrev 77 istället så det hamnade hos någon tjej som tydligen hette Lisa. Mitt meddelande var:

"Grattis på födelsedagen! Kram/syrran"

Jag fick tillbaka detta som svar:

"Men jag fyller ju år i juni knasfia! Du måste ha skickat fel. Kram/Lisa"

Lite pinsamt tyckte jag då. Men man får lov att bjuda på sig själv. Det kan hända vem som helst.

I alla fall så har jag hittat ett gammalt kort på min bror från den tiden då han spelade i ett band som hette Kapten Haddock. Ett band som förövrigt hans dotter Sara just var förtjust i när hon var liten. Kommer aldrig att glömma den gången som hon dansade till dem ute på Långnäs i Bollnäs, hon vara bara 2-3 år och hela stället stannade upp och kollade på henne, sedan fick hon en massa applåder när hon dansat klart. Hon var helnöjd :) Så skoj!

Tuffa grabbar va? Min bror är han som håller i gitarren :) Han har fått den musikaliska ådran i den här familjen.

Har även satt ihop en liten video tillägnad Sara :D Tyckte att var en rolig idé. Hoppas du gillar den Sara.

Grattis brorsan och Sara!

Kram

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar