söndag 7 mars 2010

Fika hos brorsan


Hej!
Förutom att ha kollat på Vasaloppet en stund idag så har jag varit till brorsan och fikat idag :) Han och Sara fyllde som sagt år i fredags men har varit upptagen med ishockey osv så de hade kalaset idag :) Alltid lika trevligt tycker jag. God tårta och gott sällskap!
Sedan när jag kom hem igen så gjorde jag potatisgratäng och tunn benfri kotlett till. Mycket gott även det. Man blir så himla mätt av potatisgratäng tycker jag, är det bara jag som tycker det?
I alla fall så under kvällen här så har jag faktiskt inte gjort så mycket utan det har varit lungt och skönt. En trevlig söndag helt enkelt :)

Nu ska jag leta upp någon bra serie och kolla lite på sen sova :)

Hoppas att ni alla har haft en bra dag!

Kram

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar