måndag 15 mars 2010

Helgen + dagen

Hej!
Nu har jag inte bloggat på två dagar. Har ni alla haft en bra helg? Jag har haft min systerdotter på besök så jag har haft fullt upp hela helgen och jag har därför inte bloggat. Jag har haft en skoj helg med en massa skratt, välbehövligt efter fredagen. Vi har varit ute på promenader,vi har spelat spel,kollat på film,bakat och lagat mat. Avslappnad och skön helg helt enkelt! Vad har ni haft för er?

Idag så har jag varit till Kilafors med mamma, hon skulle ha något garn och det finns ju en garnaffär där så vi åkte dit. Väl där så slutade det med att jag också införskaffade garn, tänker ge mig på at virka den där Sverige-mössan från OS(som jag var väldigt tidigt ute med att gilla förövrigt,långt innan OS). Ska ju bli intressant, jag har inte virkat sedan högstadiet. Då lyckades jag att virka två dukar plus att jag lärde mig att sticka sockar. Som också var skoj :)

Förutom att ha varit till Kilafors så var jag även in på Bokia idag och kollade på böcker, nu när det är rea. Jag införskaffade hela 5 stycken böcker, nämligen Elsas Mode,Live to Win,Snabba Cash,Den långa vägen ur helvetet och Karriär&Köksbesvär. Jag är riktigt sugen på att läsa böcker just nu och då passar det ju bra att det är rea och att det inte blir så dyrt. Jag har börjat på Elsas Mode nu, får se hur den är,men det verkar lovande :)
Har förövrigt läst 3 böcker hittills i år. Mary Mary,Flicka med pärlörhänge och Kvinnan är första könet. Riktigt bra böcker alla tre. Rekommenderas!

Ni som bor i Söderhamn, märkte ni hagelstormen idag? Det var fullt med snökulor överallt! Helt sjukt. Lite jobbigt för mig som valt klackar idag men det gick.



Bilder från helgen kommer imorgon. Ska sova nu :) Föresten, har skaffat mig Twitter nu. Trodde aldrig jag skulle göra det men nu är det gjort. Få se hur det går. Här hittar ni den. Tweet tweet! ;)

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar