måndag 1 mars 2010

Idag..

Jag bjuder på en gammal bild på mammas katt Siri :) Söt eller hur?

Idag har jag inte alls gjort så mycket om jag ska vara ärlig. Jag vaknade upp vid halv 9-tiden,käkade frukost och duschade. Sedan åkte jag inte till stan och var på AF och pratade om en praktikplats så imorgon ska jag på ett möte och sedan på fredag på ett möte till. Vi får se hur det går.
Efter att jag varit dit så var jag och mamma och handlade lite på Kvantum,åkte hem och lagade mat och sedan så har jag bara kollat på tv och surfat runt lite på nätet. Hur svårt ska det vara att hitta ett jobb? Jag är så trött på det här!
Vet ni vad jag gjorde vid 7 halv åtta tiden då? Jo jag somnade för att jag hade en sådan huvudvärk och vaknade upp igen vid tio, så nu sitter jag här och är inte så trött alls. Go figure! Jag är hopplös jag! Hoppas att ni alla har haft en bra dag i alla fall :)

Kram

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar