onsdag 24 mars 2010

Nej! Jag är inte död...

jag hara bara tagit en paus i några dagar helt enkelt. Jag har inte kännt mig speciellt inspirerad att blogga och jag har varit lite upptagen. Det mesta har varit ishockey faktiskt. I torsdags var jag på hockey,i söndags var jag på hockey-cup och i måndags var jag på hockey. Annars så har jag varit upptagen på annat håller och så har jag varit väldans trött och lagt mig relativt tidigt denna vecka. Jo och så var jag på årsmöte igår med CUF. Det var jag,Sara,Mia,Johan,Therese,Magnus och Lovisa där, mycket trevligt och nu har jag lämnat över ordförandeskapet till Josefine(som ej var på plats) och jag tror hon kommer att göra ett kanonjobb :)

Vad har hänt i era liv denna vecka? :)

Nu ikväll så har Matilda och jag varit ute och gått, mycket trevligt. Vi tog den långa rundan in til stan,runt åt Vågbro och hem igen(eller ja,hem för Matilda och hem där mina föräldrar bor). Rundan kanske är 5-6 km så jag är riktigt nöjd med att ha rört lite på fläsket ;) hehe.



Snön börjar sakta men säkert smälta :) och så Matilda när vi var ute och gick :)

Bilderna från hockeyn kommer imorgon! :)

Kram

-Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar