lördag 6 mars 2010

Gårdagen...

Igårkväll så var Anna-Maria hemma hos mig :) Vi hade planer på att ansluta oss till en fest inne i stan men allt blev bara tok så vi bestämde oss för att stanna hemma hos mig och toka oss istället. Vi pratade om allt möjligt mellan himmel och jord och det var längesen jag skrattade så mycket. Jag skrattade så att jag fick ont i magen, som träningverk ungefär.
Efter ett tag så kom AK förbi en stund och satt och pratade med oss men sedan begav han sig hem för att kolla på en NBA match. Han älskar ju basket. (Han blev förövrigt imponerad av att jag visste vilka LA Lakers är och att Magic Johnson brukade spela med dem hehe). Så vi satt där en stund till och sedan ringde Husse och sade att han skulle komma förbi och så gjorde han. Han satt och pratade med oss i några timmar och sedan så somnade vi vid 5-tiden imorse när han gick hem.

Jag vaknade idag av att Anna-Maria tröck upp min gosehund(som hon kallar Bosse,som jag förövrigt har fått av ett ex) i ansiktet på mig. Klockan var då halv tolv ungefär så vi klev upp,åkte till Donken och käkade och sedan så åkte vi hem till mig igen. Anna-Maria åkte hem och jag hoppade in i duschen och fixade mig för att jag trodde att vi(mamma,pappa & jag) skulle till brorsan på kalas idag men jag hade tagit fel på dag så fikat är inte för än imorgon, typisk mig.
Jag åkte hem till mamma och pappa och så bestämde sig mamma och jag för att åka upp till Hällåsen för att kolla på när Sara spelade med Hälsingelaget i ishockey. De förlorade men Sara gjorde lagets enda mål och är den första tjej i historien som gjort ett mål för Hälsingelaget :) Coolt!

Bilder från gårdagen kommer sen men bjuder på dagens bild av Sara i hockeyutrustning :)

Hoppas att alla har haft en trevlig fredag och lördag!

Kram

-Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar