söndag 7 mars 2010

Jörgen Brink och Susanne Nyström vann Vasaloppet!


Jörgen Brink vann året Vasalopp!!! :) Jag är så himla glad för hans skull och att det blev en svensk och framförallt en hälsing som vann Vasaloppet. Grymt bra kört! Där fick alla som har gått och tjatat om den där tredjeplatsen i Val di Fiemme för sju år sen. SJU ÅR SEN!!!! Vad tusan! Hur jäkla långsint får man bli egentligen? Nej grattis Jörgen! Jag är då inte den som är långsint och jag höll på dig hela vägen :)

Efter att jag hade kollat på när Jörgen gick i mål som 1:a så fortsatte jag och kollade på när Susanne Nyström kämpade och slet i spåret för att gå in som vinnare för damerna. Även det ett himla bra lopp. Unnar verkligen henne att vinna då Sandra(kommer ej ihåg efternamnet) vann Vasaloppet förra året.

Grattis till er båda!

Kram

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar