söndag 28 februari 2010

11 medaljer till Sverige

Foto: Expressen

Jag sade ju igår kväll när Myhrer tog den 10:e medaljen för Sverige i OS att det inte skulle stoppa där och det gjorde det inte heller utan Johan Olsson spurtade hem yttligare ett brons när han fightades med Northug och gänget i dagens 5-mil. Den sista grenen i OS förutom finalen i ishockey för herrar är igång för fullt just nu, Kanada-USA. Jag trodde på USA men jag får nog äta upp det. Jag är extremt lycklig över Johans brons och alla de andra medaljerna som de duktiga svenskarna har tagit under detta OS. Jag kommer verkligen att sakna detta men ser fram emot nästa vinter-OS i Sotji,Ryssland år 2014. Men först och främst,nästa helgs Vasalopp :) Funderar föresten själv om man jag ska ta och träna och kanske köra nästa års tjejvasa, vi får se. OS har verkligen satt sina spår i alla fall. Jag vet att jag vill ta upp nån slags sport igen.

Kram

-Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar