fredag 19 februari 2010

Farfar 94 år! ♥

Som jag berättade tidigare idag så fyller min farfar 94 år idag. En riktig krutgubbe är han :) Vi kom dit med tårta,blommor och choklad(han älskar godis och sötsaker) men det blev inget fika av för han ville gå och lägga sig. Så vi satt och pratade en liten stund men sedan så åkte vi hem och han fick sova eftersom han var trött. Det är inte lätt att vara gammal inte.

Förutom att uppvakta farfar så har jag handlat och fixat lite idag, alltså varit ute i snökaoset. Usch vad trött jag är på snö! Så nu har jag krupit ned i sängen faktiskt med en varm kopp choklad och filmen Love Actually som jag har tänkt att kolla på. Väldigt mysigt att göra när det är snöstorm ute :) Nöjäsigt(när något är väldigt bra) som Ljusneborna säger ;) (Ljusne, en liten ort här utanför Söderhamn,där det bor väldigt många sossar för övrigt) Inget illa menat till er alla, you know we love you ;)


Farfar :) ♥


Jag med Love Actually i handen :)

Jag och en kopp varm choklad ♥

Ha fortsatt bra dag! :)

Kram

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar