fredag 12 februari 2010

Fredagsmys


Hej!
Hoppas att alla ni där ut har en trevlig fredagskväll. Jag har lite fredagsmys här hemma. Har ätit lite ananas och glass och just nu kollar jag på Let's Dance. Min favorit är Stefan Sauk. Jag älskar Markus Birro, utanför dansgolvet. Jag ser gärna att Stefan vinner Let's Dance. Så...Rösta! :)
Gillar föresten att Gudrun Schyman sa: "Rio har karnevalen,men här i Sverige har vi ju Pride Festivalen".

Idag så har jag,mamma och min syster städat ur hos mormor. Flyttat möbler och andra grejer samt att vi har torkat ur alla skåp i köket,dammat och torkat överallt och städat badrummet. Mycket jobb trots att det bara är en 1:a. Vi är ännu inte färdig utan vi ska göra klart allt imorgon.

Är det någon som ska se på OS-invigningen inatt då? 03.00 ska jag ställa klockan på. Jag kan bara inte missa invigningen. Älskar verkligen OS och är en riktig sportnörd. Skulle så gärna vilja vara på plats själv i Vancouver, som förövrigt har röstat fram till den trevligaste och bästa staden att bo i. Förvånar mig inte ett dugg för det ser ut att vara otroligt vackert där och kanadensare är så himla trevliga.

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar