lördag 27 februari 2010

Medaljer medaljer medaljer...

Foto: Expressen

Ingen har väl missat att de svenska damerna i curling vann OS-guld inatt(svensk tid) men nu kan svenskarna lägga till ännu en medalj där borta i Vancouver. André Myhrer körde nämligen till sig ett OS-brons i slalom för en liten stund sedan. Vilket OS detta har varit säger jag bara. Jag kommer verkligen att sakna det när det är över imorgon natt. Kämpandes sportsmän/kvinnor(och framförallt skidåkarna) har gjort att man har blivit lite beroende, nästan som en drog. För även för oss här hemma i tv-sofforna så är det som en kick när det är som mest spännande och definitivt när någon vinner.
Jag vill passa på att tacka SVT,alla sportreportrar och framförallt alla utövare i alla de olika sporterna,kvinna som man, för att helt underbart OS som jag sent kommer att glömma. Ni är helt enkelt bäst! :) Tack och grattis till alla medaljer Sverige!!!


Foto: Expressen

Men det är ju fortfarande 5-milen kvar för herrarna imorgon och där finns ju en hel del riktigt bra svenska åkare. Jag ser verkligen fram emot morgondagen :)

Kram

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar