lördag 20 februari 2010

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Foto: Expressen

Mitt blå-gula hjärta slår i minst 200 och hela jag skakar och gråter. Få saker kan nog få så många männsikor att gråta av glädje som när OS går på tv och speciellt om en representant för just ditt land vinner en medalj, ja kanske till och med guld. Jag är en av dessa just nu. Markus Hellner och Johan Olsson har precis vunnit guld och brons i dubbeljakten för herrar. Ja jag är så lycklig och så stolt att vara svensk!!! :)
Jag stod upp och hoppade upp och ned och skrek KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR så jag tror grannarna vaknade om de nu sov. Ja jag var sjukt nervös! Jag älskar den här spänningen som sporten ger, den är oslagbar. Markus Hellner,Johan Olsson och Anders Södergren vilken insats ni har gjort i detta lopp, helt otroligt. Ni är så jäkla bäst! ♥

Puss och kram på er ♥

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar