söndag 14 februari 2010

Hos syster :)

Hej!
Som jag berättade tidigare idag så åkte jag ju och hälsade på min syster och hennes familj idag. Alltid lika skoj :) Min coola systerdotter Klara hade gjort ett varsitt Alla Hjärtans Dag-kort till mamma,mig och pappa. Sedan så skulle min systerson Johan hjälpa mig att byta lampa på bilen för att den en halvljuslampan har gått sönder. Men jag hade såklart köpt fel slags lampa så det gick inte. Gud vad puckad jag kan vara ibland!
Men i alla fall så har det varit en trevlig dag även fast jag är singel och det är Alla Hjärtans Dag. Men jag firade ju den med dem jag älskar allra mest, min familj :) Eller ja delar av den, för alla var ju inte där.











Hoppas att ni alla har haft en lika bra Alla Hjärtans Dag som jag har haft, omringad av dem ni älskar allra mest :)

Kram

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar