onsdag 24 februari 2010

"Den stora stygga vargen var förklädd till rödluvan idag"

Foto: Expressen

Fjärde guldet har nu hamnat i det svenska skidlägret borta i Vancouver och inte vilket guld som helst utan Daniel Rickardsson,Johan Olsson,Anders Södergren och Markus Hellner tog guld i 4x10 km stafett. För att citera en viss Petter Northug på presskonferensen inför staffen: "Sverige håller inte i mästerskap, det kommer aldrig att gå". Men idag gick det Northug ;)
Om du bara kunde hålla tyst Northug så skulle jag gilla dig också för du är grym på att köra skidor. Men jag unnar Norge silvret det gör jag verkligen.

Jag är så jäkla glad just nu! Det här är ta mig tusan den bästa medaljen hittills :D

Två guld till Hellner, två hälsingar som får guld, Anders Södergren(Söderhamn!!!!!) & Daniel Rickardsson(Hudiksvall) och Johan Olsson fick äntligen ett guld också ♥

Puss & Kram ♥

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar