torsdag 11 februari 2010

Big news of the day

Jag håller på och läser lite på Aftonbladets hemsida och de tre största nyheterna idag enligt mig är:



1. Modedesigner Alexander McQueen är död
Tog sitt liv. Hittad död i sitt hem i London imorse. Han blev 40 år gammal. Vad ska Lady Gaga och andra stjärnor bära nu? Mer om det kan läsas här.

2. Bill Clinton förd till sjukhus - akut hjärtopererad i New York
Han genomgick en akut hjärtoperation efter smärtor i bröstet. Han sägs vara vid god hälsa. Tur säger jag, han är den ende president jag gillat förutom Obama nu då. Mer om Clinton kan du läsa här.



3. Björn Goop lyckades fånga in en skenande häst - medans han själv att i sulkyn

Kusken Daniel Olsson ramlade ur sulkyn och hans häst skenade runt på Solvalla. Då ingrep kusken Björn Goop och stoppade häst - medans han själv satt i sulkyn. Snacka om hjälte
säger jag bara. Jag har själv varit på plats när hästar har kastat ur kuskar ur sulkyn och det är inte roligt. Bra gjort Björn säger jag :) Mer om det kan du läsa här.

Nej nu ska jag sova! Natti! :)

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar