måndag 22 februari 2010

Usch!

Jag var på väg att gå och lägga mig nu men innan så tänkte jag kika in lite på Aftonbladet för att se om något nytt hade hänt. Vad jag ser då är något riktigt smaklöst och det bevisar än en gång att Aftonbladet verkligen är en skitblaska med dålig journalistik. På Aftonbladet har de frågan "Vem är största svenska besvikelsen hittills i OS?" och alternativen är Helena Jonsson,Emil Jönsson,Lars Lewén,Anna Carin Olofsson-Zidek och Hanna Falk.
Det är så jävla lågt man bara kan komma tycker jag. Hur fan kan man ställa den frågan? Alla dessa personer har kämpat så gott de kunnat i OS och de kommer inte att bli bättre för att de blir hackkycklingar. Nej, jag blir så jävla arg när jag ser sådant här. Jag hoppas verkligen inte att idrottarna läser den här skiten.

Riktigt arg det är vad jag är just nu.

Ni på skitblaskans redaktion kan ta Aftonbladet och köra upp den där solen inte skiner!

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar