fredag 12 februari 2010

Peter Forsberg - Fanbärare för Sverige vid invigningen


Peter Forsberg har utsetts till fanbärare för Sverige vid OS-invigningen i Vancouver inatt. Jag tycker att det är ett oerhört bra val och att det är på tiden att han blev vald. Han om någon är väldigt känd därborta i Kanada men även i resten av världen, i alla fall om man är ett ishockey-fan. Han är dessutom en av våra största idrottsmän genom tiderna så det passar som handen i handsken. Jag tror han kommer att klara uppgiften galant. "Foppa" verkar vara en oerhört ödmjuk och snäll man. Jag vill bara passa på och säga lycka till därborta nu Peter och alla andra duktiga idrottsmän och kvinnor :) Jag vet att jag kommer att få vara stolt i hjärtat över att vara svensk under detta OS. Det är en bra känsla jag har...

Kram på er!

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar