onsdag 3 februari 2010

Gaygalan


Hej!
Jag måste bara kommentera Gaygalan lite innan jag går och lägger mig. Jag tycker det är så oerhört roligt med denna gala för det är så mycket glitter och glamour och folk är vekligen sig själva. Inte en enda jäkel är rädd för att visa upp sitt rätta jag, de gömmer sig inte i garderoben om man säger så. Väldigt bra förebilder för andra som är gay också måste jag poängtera. Det kan ge mod till andra som är gay att ta steget och komma ut.
Jag har några kompisar själv som är gay och jag verkligen älskar dem för vi har alltid skoj när vi träffas. Jag själv är straight eller heterosexuell som det också heter men jag är absolut inte rädd eller tycker att människor som är gay är mindre värda. Nej, alla människor är lika värda! Man kan inte och borde inte rå för vem man blir kär. Om man är rik eller fattig,lång eller kort,gay eller straight, älska vem ni vill! Det finns så mycket skit och orättvisor i den här världen så det räcker och blir över så vad gör det om lite kärlek kommer i vägen för allt onda?

Sedan vill jag ge plus till två personer speciellt och det är Fredrik Reinfeldt och Maria Montazami. Reinfeldt för att han är den enda sittande statsministern som gått på gaygalan(delade ut pris till ÅRETS HOMO) och till Montazami(delade ut pris för ÅRETS BOK och fick själv ta emot ett pris för bästa tv-personlighet eller nåt i den stilen) för att hon tog sig tid och flög över till Sverige. Älskar verkligen programmet Svenska Hollywoodfruar och Maria är så mycket bättre än Anka :) och minst 10 gånger snyggare.

Föresten, Babsan har alltid varit min favorittransa ♥



Jag kommer aldrig att glömma när jag gick i Pride-tåget sommaren 2006. Det är bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv. Samtidigt som det var skitskoj så var det himla varmt och det tog ungefär 3 timmar att komma fram. Men så himla värt det. Vilket party! ♥ Fortsätt att sprida glitter,glädje och glamour darlings!

(Måste leta fram bilderna från den sommaren föresten) Grattis alla som vann på galan!!! :D

Puss ♥

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar