tisdag 16 februari 2010

Thank you Scott ♥

Idag när jag hade varit till stan och kom hem så hade jag en överaskning i min brevlåda, nämligen ett paket från min vän Scott borta i Californien. Snacka om att jag längtar ännu mer bort ifrån detta kalla land när jag kollar på de vykort som han har skickat mig. Jag måste åka till Cali!


Ge mig Hawaii!! :)

De berömde viktorianska husen i San Fransisco :)



Jag vill gå på baseball här! :)



Den berömda Golden Gate-bron :)



Ett litet danskinspirerat ställe i Californien :)

Jag tänker på en massa Beach Boys-låtar när jag ser den här :) Bland annat "Surfin' USA"


Ett ställe jag inte hört talas om förrut men det ser fint ut :)

Vackert! :)



Men det här stället känner ni väl igen i alla fall? Alla OC-fans i alla fall :) Det är här Ryan jobbar ett tag och hela gänget hänger där ganska ofta.



Ett ställe inte så långt ifrån där min vän Scott bor, San Diego :)


Här är alla vykort jag fick samt de två skivorna med Cali-musik som Scott skickade :)

Thank you Scott for all the lovely postcards that you sent me ♥ I love them. I have already some favourite songs and the postcards are amazingly beautiful. I have to come over to Cali someday! Promise! Loads of love to you xx

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar