söndag 27 december 2009

Bio


Igår kväll så bestämde sig jag och min kompis Anna-Maria för att gå på bio och se Avatar ♥ Äntligen! Jag hade förväntat mig att den skulle vara bra men jag kan inte beskriva med ord hur grymt bra den var. Jag älskade verkligen filmen. Vacker natur, häftiga djur,allting var så himla stort och mäktigt och vilka vackra själar som bodde på Pandora. Jag skulle definitivt vilja prova på att bo i den där världen om den fanns på riktigt, vilket den tyvärr inte gör. Eller ja, det vet vi ju inte. Vi vet inte vilka planeter som finns utanför vårt solsystem, eller vad som finns utanför där överhuvudtaget. Vilket är väldigt spännande.

Tack för en trevlig kväll Anna-Maria! ♥

Anna-Maria och jag när vi var till Tyskland i våras :)

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar