onsdag 30 december 2009

Dagen som gått


Hej!
Idag så sov jag ganska länge. Hade en konstig dröm dessutom. Drömde att jag jobbade på ICA Kvantum inne i stan och att jag blev väldigt bra kompis med en av snubbarna där inne. Men en dag så hade hans mamma dött och då kom han till mig och jag kramade om honom och han grät. Jätteknäppt! Det var ingen snubbe som jobbar i riktiga fall på Kvantum utan en snubbe jag aldrig sett tidigare. Ja, konstigt konstigt....

Jag tycker det var lite underhållande lite senare på dagen dock för jag åkte iväg och handlade på Kvantum idag och då kom jag att tänka på drömmen. Jag småskrattade lite för mig själv :) Jag var och inhandlade allt inför morgondagens "fika" som jag ska ha här hemma, i min lilla lägenhet. Jag ska få in 20 personer i min lilla 1:a, det blir spännande hahaha.

Just nu håller jag på och kollar på Rock and Roll Hall of Fame på SVT 2 och Metallica är på scen just nu. Så jäkla bra är dom :D Älskar dom! Innan så har det varit Sting, Stevie Wonder,B.B King,Mick Jagger,U2,Fergie,Simon & Garfunkel och nu kom Ozzy Osbourne ut på scen ser jag. Han diggar jag rejält! Var och såg han tillsammans med Black Sabbath i juli 2005. En av de bästa konserter jag varit på, de är grymma! :D


- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar