tisdag 29 december 2009

Jimmy "The Rev" Sullivan död


Trummis i bandet Avenged Sevenfold avled under måndagen. Han hittades medvetslös i sitt hem i Huntington Beach i USA. Enligt myndigheter ska han ha dött av naturliga orsaker. Men rättsläkare kommer trots det att obducera kroppen för att få klarhet i vad som låg bakom hans plötsliga död.
Jag började lyssna på Avenged Sevenfold i början på 2008 när jag blev tillsammans med en kille som gillade dem och som tipsade mig om att de var ett bra band. Han spelade upp låten "Afterlife" för mig och jag tyckte den var riktigt bra. Sedan dessa har jag lyssnat på dem. Jag tycker det är mycket tråkigt när sådant här händer. Första Brittany och nu Jimmy. Sådant slöseri på unga människor. Oerhört tragiskt.

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar