fredag 25 december 2009

Juldagen

Ja hur har eran juldag varit? :) Min har varit otroligt avslappnande och lugn. Jag sov till 10.00 idag och sedan så kollade jag på Ensam Hemma 4. Den var ju sådär, inte lika bra som 1&2. Efter det så tog jag och duschade, besökte farfar en stund och sedan kom jag "hem"(till mamma och pappa) igen. Då var Svempa, Lena och Sara på besök så tog vi och fikade lite och pratade om allt möjligt, som vanligt. Mycket trevligt :) Nu har jag träffat alla i familjen här i jul. Ser fram emot nyårsfikat jag ska bjuda på på nyårsafton.
Lite senare på dagen så kollade jag och mamma på Småstadsliv 2 och skrattade som tokar. Har ni inte sett den så rekommenderar jag den starkt. Så klockren, typiskt oss hälsingar. Nu här på kvällen så tog jag några öl, funderade på om jag skulle gå ut på krogen och möta upp med en kompis från Skottland som är i stan,han är bosatt i Sverige nu dock för att han är förlovad med en tjej härifrån stan. Men det blev inte så, orkade inte köa till krogen osv. Så jag drack lite öl här hemma istället, kollade på På Spåret,Stenhuggarmannen och på filmen Offside.
Just nu sitter jag och lyssnar på lite Johnny Cash ♥ Älskar hans musik. Vill så gärna åka över till Nashville,Jackson och alla de där ställena. Det vore så coolt att bara få gå runt där i timmar och åter timmar och kolla in alla ställen och lyssna till den fantastiska musiken. Det är en stor dröm som jag har. Men det ska ta mig tusan bli av någon dag :)

Nej nu ska jag ta och drömma vidare...

Natti!

-Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar