lördag 19 december 2009

Städdag + rock n roll

Ja idag är det en rejäl städdag här hemma. Har bakat klart allt och fixat men det är inte lätt att hinna med allt i juletider så den resterande städningen utförs idag. Kommer att vara så skönt när allt är klart och man kan bara sitta ner och njuta. Just nu har jag tagit en paus för lite lunch dock så jag tänkte att jag skulle passa på att blogga lite snabbt innan jag fortsätter. Hoppas ni har en bra dag allihopa där ute i kylan, men förhoppningsvis så slipper ni vara ute så mycket.
Vad lyssnar man på medans man städar då? Jo idag är en riktig rock n roll dag för mig. Jag har Kizz igång för fullt just nu och jag blir så glad av att lyssna på dem. Jag hoppas att någon överraskar mig med en biljett till Stadion nästa år när de spelar där :) Det skulle vara så roligt att se dem live medans de fortfarande håller igång. Snälla tomten?!? ;) Jag ha varit snäll i år.

Nä nu ska jag städa vidare och lyssna lite mer på rock n roll. Vi hörs senare!

Kram

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar