fredag 18 december 2009

På besök hos syster

Hejsan alla glada!
Nu har jag kommit hem från syster. Eller ja, jag kom hem för en timme sedan ungefär men har varit upptagen så jag har inte kunnat blogga. Det är alltid lika trevligt att hälsa på syrran med familj. På en gång när jag kom dit så fick jag en bamsekram av deras hund Bonzo, de har tre hundar men jag tror Bonzo älskar mig mest för han ska alltid kramas och pussa mig i ansiktet. Han är så söt :) Sedan fikade vi lite, lussebullar och pepparkakor så här i juletider och så pratade vi om allt mellan himmel och jord såklart.

Här kommer lite bilder:

Min mamma ville prova och fota på väg hem till syrran, så fick hon med mig när jag kör haha.

Här bor min syster. Fint!

Fina systeryster!


Så här såg det ut när jag skulle köra hem. -26C, jättekallt!!!

Nej nu ska jag ta och laga lite mat. Vi hörs snart!

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar