torsdag 24 december 2009

Min julafton

Jag hoppas att ni alla har haft en lika trevlig dag som jag har haft. Den började med att jag,mamma och pappa åkte hem till min bror och åt en jullunch som bestod av god risgrynsgröt och skinkmackor. Det var väldigt trevligt och mysigt.

Efter att vi hade varit till min bror så åkte vi vidare mot Rengsjö där min syster bor. Där åt vi en jättegod julmiddag bestående av allt från Janssons frestelse, till köttbullar, till pepparlax osv. Sedan kollade vi på Kalle Anka såklart och så Kan Du Vissla Johanna. Efter det så började vi att spela Yatzy och ett spel som heter Sverigespelet. Det var riktigt riktigt skoj! :) Just nu sitter jag bara här och latar mig, myser och tänker tillbaka på den trevliga dagen. God Jul på er alla!














Min älskade familj ♥ Fast utan min andra bror och hans familj :( Måste hälsa på dem här i jul också. Imorgon så ska jag hälsa på farfar :) Älskar er alla så mycket!!! ♥

- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar