tisdag 22 december 2009

Julkänsla....

Julkänslan börjar sakta men säkert infinna sig hos mig. Snön är här,allt är fixat(städning,storhandel osv...) och man sitter här och bara njuter av lugnet som har infunnit sig. Det är då den här julkänslan kommer. Man vet att på julafton så kommer man att vara nära de sina kära och bara kunna koppla av, prata om allt möjligt, skratta och äta gott. Det är då man mår som bäst. Det spelar ingen roll om man är lilla mig eller om det så är Barack Obama. Jag tror vi båda delar just det,det som vi alla delar, att vi mår bra av att vara nära våra kära. Det därför det gör ont när man tänker på de som ej får den möjligheten. För hur dum eller snäll man än är så förtjänar vi alla att ha någon som bryr sig om en. Att ha den där tryggheten att falla tillbaka på. Därför är jag extra tacksam så här i juletider att jag har en sådan underbar familj som alltid finns där för mig. Det är något som är ovärderligt och som inga julklappar i världen kan klå.

Om jag skulle önska något av Tomten så skulle det vara att alla får ha det så bra som jag nu här i jul. Mycket kärlek till er alla, var ni än befinner er i världen ♥

Kramar

-Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar