torsdag 31 december 2009

Nyårsafton - dagen

Hej!
Idag så hade jag fixat och ordnat för ett litet fikaparty hemma hos mig för min familj. Vi blev 15 personer i min lilla 1:a och det var så mysigt så. Vi fick plats allihop och det var jättetrevlig. Precis som det ska vara på nyår. Jag bjöd på två sorters smörgåstårta och sedan fick de även glass med cocktailfrukter och choklad, mums mums! det här är verkligen något jag borde göra oftare. Jag hoppas att ni alla därute har haft en bra sista dag på året hittills och jag hoppas att kvällen här blir ännu bättre. Nu är det verklgen inte långt kvar till det nya året. Spännande! :)

Söta Matilda ♥

Söta Jonas och Ronja ♥

En utav tårtorna :)

Hahaha! Vilken rolig bild! :P


Tårta som blev över :)


Jag klädd i rosa för dagen :)


Min sötnos ♥


Klara och Magnus :D


Mammis och pappis ♥

Ida, Anna och Micke :D

Fulla köket :D



Kram
- Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar